Ahad, 19 Oktober 2014

P1 punya cerita

alkisah suatu masa dahulu, di zaman internet mahal ya ampun, termuncullah satu line internet ala2 mampu milik, p1 wimax.
jadi aku pun mencoba berurusan dgn mereka, kontrek 2 tahun, tapi yg geramnya aku punya set tu rosak pula charger dia, dh tpksa mod guna charger laptop acer, then guna charger printer HP, dan sejak 1.5tahun lalu aku guna power supply kmptr yg di ubahsuai.
habis cite charger, ni nk cite pasal line, aku awlnya melanggan pakej 384kbps, masa berlalu memaksa aku langgan pakej 1mbps pula, yg x puas hatinya dia call time aku kna operate gigi geraham, sabo je la, masa tu apa pun x leh pk, ye kan aje.
dah ternyambung pakej 2 tahun lg. P1 ni punya celaka, bayaran mmg dia nak penuh tapi servis yg dia bg x penuh plak, ada masanya sebulan leh pakai 10 hari je.
ada skali tu aku bayar dan kerani tempat bayar tu TERLUPA nak update bayaranku, sampai kna potong line, dah x psl2 aku kena kuarkan duit lebey untuk smbg smula perkhidmatan. Byk busuk najis semasa aku guna P1 ni, yg manisnya pun ada tapi tak seimbang.
so x lama lg kontrek aku habis n aku nak tamatkn perkhidmatan si celaka ni secepat mungkin, trima kasih untuk siri rompakan bergilir2 yg aku terima.
so lepas ni aku akn guna sim friendi or altel je memandangkan dua ni punya service mmg ok sepanjang percubaan sejak 6 bulan lalu.
cuma friendi x brapa clear jika d luar bandar tapi altel mantap walau di celah2 sawit pedalaman pahang. Suma ada pro n kontranya.
tapi bg aku lg baik pakai sim memandangkan dah x musim baca naruto kat pc, tulis blog pun dgn hp je ni.
so P1, di hujung kontrek aku nnt, jgn nk merayu bagai dgn aku sbb najis korg dh banyak sangat aku jumpa, adios.
kepada pembaca yg baru nk melanggan pelan internet yg perlahan n byk najis, sila teruskan niat anda, sy just bg pndpt je, pilihan di tandatangan anda, pk2 kan dan selamatkan duit anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan