Ahad, 28 September 2014

cirit birit

29/9/2014
dah 3 hari aku melepek je sejak perutku di jamah cirit birit.
segalanya bermula pada jumaat lalu, balik kerja aku beli burger, sampai rmh, tgk2 dagingnya di belah dan ada byk rempah dlm tu, so x sdp sebab x rasa dgg, rasa rempah. Aku x oder pun burger rempah. Aku oder burger daging.
so sejak sabtu aku berusaha dgn kaedah2 biasa menangani cirit birit.
ahad, masih lagi sakit, p tnds kerap walau x mkn apa2 sejak sabtu. Tahan je.
sampai isnin pun maseh lg. kerap ke tandas, air je kluar. Bdn trasa kering, bibir merekah, malah seluar pun dh longgar.
pg2 aku berusaha ke clinic terdekat, di HSI, jgn kata nk masuk, parking pun penuh, ok, aku pun keluar, nak hala ke HSA, alamak x leh pusing, ada jem akibat kemalangan, teruskan ke tiram dgn sedikit harapan, amboi, mcm taw2 je, penuh n melimpah ruah, ok. Aku hala ke hospital kota tinggi.
parking selesa, layanan mesra.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan