Sabtu, 16 Ogos 2014

kurang ajar

assalamualaikum semua,

17-08-2014
pagi ni aku di mersing, bercuti di air papan.
lepas siap mandi laut bagai, aku pun dah nak balik JB,
eh, myk dah low, so jalan2 cari stesen minyak otw balik tu.
jumpa petronas, mcm baru buka je stesen ni,
masuk tengok.
clear betul stesen ni, mcm tak brapa laku je. mungkin stesen baru lagi.
park kat pam 1 & nak pi kaunter,
aiya nk terkucil, singgah tandas jap la,
jap lagi lepas isi minyak, boleh terus jalan,mudah gtu.
kuar je tandas wife aku dh kna sound suruh alih keta,
aik, bukan lama pun aku kucil,
geram betul aku, cari gak mana jantan tu nyorok. nampak dia relax kat dalam kaunter.
tanya wife, tu ke jantan tak guna tu. ye, mmg dia.
Nk je aku tumbuk muka jantan tu. Taw la ada 3 betina kat dalam kdai tu,
ko x pyh la nk tunjuk powwer.
aku ke kaunter n tya, senyap je. jantan tu beransur ke stor.
X de sapa brani ngaku.
tadi gagah sangat nk sound wife aku, ni nyorok plak.
tak hepi meh crita man to man lah.
kalo aku park setengah jam tu aku faham la yang beribu2 customer ko x leh isi minyak, ni tak sampai 5 minit pun sebelum aku p kaunter & bayar.
baru keje pam minyak nak eksyen.
kalo ye pun ko anak tauke pam minyak pun, aku ada hak nak guna tandas situ sebelum isi minyak ok.

#jantan tersebut berjaya melarikan diri(muka) dari lensa camera aku. selamat kau kali ni.
#di sini di sertakan sedikit gambar tempat kejadian, PETRONAS MERSING.
#aku rasa teraniaya dan tertekan dengan kebiadapan jantan tak guna tu.
#ni bukan salah PETRONAS, ni salah pekerja dia yang tak de otak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan